[С++ ]

Основними частинами типової структури програми на С++ є такі: 

main() 

опис змінних; виконавчі оператори; 
}

У загальному випадку програма складається з декількох функцій, що не перетинаються (тобто «вкладення» однієї функдії в іншу неприпустиме). Перед функціями і між ними можуть бути присутні оголошення об’єктів даних і оператори препроцесорної обробки. Функції користувача, які викликаються у головній функції main(), слід обов’язково описати до їх никористання.

Коментарі необхідні для пояснень призначення тих чи інших частин програми і їх текст завжди ігнорується компілятором. Мова С++ використовує два різновиди коментарів:

Директива препроцесора #include <iostream.h> забезпечує підключення до програми засобів зв’язку зі стандартними потоками введення-виведення даних. Ці засоби знаходяться у заголовному файлі iostream.h, де і (input) — введення, о (output) виведення, stream — поток, h (head) — заголовок. Ураховуючи те, що середовище Borland C++ не забезпечує затримку результатів на екрані, у текстах програм посібника з цією метою використано стандартний потік введення сіп (бібліотека iostream.h), функцію введення getch()(бібліотека conio.h) тощо.

При створенні програми враховують такі основні вимоги:

Етапи створення програми:

Постановка завдання - складання точного і зрозумілого словесного опису того, як повинна працювати майбутня програма, що повинен робити користувач у процесі її роботи.

Розробка інтерфейсу (інтерфейс - спосіб спілкування) - створення екранної форми (вікна програми).

Складання алгоритму.

Програмування - створення програмного коду на мові програмування.

Налагодження програми - усунення помилок.

Тестування програми - перевірка правильності її роботи.

Створення документації, допомоги.